svētdiena, 2015. gada 1. novembris

Novembris

Mistisku apstākļu sakritības dēļ, ceturtdienas vakarā ar Rūtu (un vēl vismaz septiņiem cilvēkiem) atradāmies Ziepniekkalnā. 
Vakara gaitā apmainījāmies ar kamerām uz visu novembri. Neatceros pēc cik rumkolām Rūta sniedza man īsu ievadlekciju Minolta Dynax 5 izmantošanā, toties atceros, ka tobrīd man šķita, ka saprotu pilnīgi visu.

Šodien devos pārgājienā uz veikalu (cik ikdienišķa nodarbe!), taču patiesībā tas bija attaisnojums, lai dotos iemēģināt jauniegūto kameru. Koku nobirušās lapas apliecināja novembra skaudro ierašanos. Laiks vēl ir silts, toties saule riet jau pēc pusdienu ieturēšanas.
Redzot, kā viss tiek iekrāsots maigi rozā, izvilku kameru un steidzu fotografēt burvīgos skatus, pēc pāris kadriem, šķiet, ka pēc ceturtā, nejauši nospiedu kādu no pogām - domāju, ka esmu aktivizējusi dubultās ekspozīcijas režīmu, tad nu ar prieku to izmēģināju. Kad nekas nemainījās un nekādi nespēju nomainīt ekspozīcijas ilgumu (vai jebko), rakstīju Rūtai, kura bija mans tehniskā atbalsta dienests un ar attēlu un dažādu skaidrojumu palīdzību atgrieza mani pie manuālā režīma.

Līdz veikalam tā arī netiku, toties atnācu mājās ar 17 kadriem novembra, ietītiem kaut kur mazās Minoltas vēderā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru